הקמת חדרי כושר

חדר כושר לאחר הקמה

.

ספורטקום מתכננים ומקימים חדרי כושר מולטי פונקציונליים ומקצועיים מותאמי תקציב, גודל חלל ואופי האימונים. הקמת מתחם האימונים נעשה בהתאמה אישית ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות שלנו. 
לספורטקום ניסיון רב שנים בהקמת חדרי כושר ביתיים וחדרי אימונים ציבוריים. אנו לוקחים כל פרויקט ופרויקט המגיע אלינו ברצינות רבה ועם מקסימום השקעה. הקמה ובנייה של חדר כושר בהחלט אפשרית עבור כל אחד ואחת מכם!
בספורטקום אין גבול לחדרי כושר שניתן לבנות.

 

האם ספורטקום יכולים להקים ולבנות חדרי אימון בכל הגדלים?

 אנו יודעים להתאים את עצמנו לכל דרישה שלכם תוך התחשבות בכל הפרמטרים הנוגעים בדבר.

 

 מתאמנים מרוצים בחדר כושר לאחר הקמה

.

בניית סטודיו אימון קטן:

אם יש לכם שטח קטן, אנו נדע לתכננו בצורה היעילה ביותר באמצעות מוצרים מודולריים חדשניים ואינספור פתרונות אחסון מתקדמים שיאפשרו לכם נראות אסתטית, ייעול שטח ונוחות אימון מקסימלית.

 

 חדר כושר בסטודיו קטן לאחר הקמה

.

תכנון והקמת חדרי אימון במתחמים גדולים:

כאשר מדובר על שטח גדול, אנשי הצוות שלנו ידעו למקסם את השטח בצורה מיטבית. ע"י יצירתיות, עבודת צוות ושיתוף הלקוח, אנו נדע לעשות זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר!
אנו בספורטקום מתמחים בתכנון והקמה של חדרי כושר רב תכליתיים ונשמח לשמוע על מה חשבתם, על מנת לתכנן את הפרטים הקטנים עד הגדולים ביחד איתכם.
אנו נשמח לבצע את הפרויקט שלכם ולהוציא אתכם מרוצים - צרו איתנו קשר במספר: 03-5080555.

 

 באנר מולטי טריינר

.

צוות ספורטקום - תכנון והקמת חדרי כושר ע"י אנשי המקצוע הנכונים

צוות אנשי המקצוע של ספורטקום נבחר בקפידה עבור הקמה ותכנון של חדרי הכושר והוא מורכב מבעלי מקצוע מהדרגה הראשונה ובעלי ניסיון רב בתחומם. מבין העוסקים במלאכה תוכלו לפגוש: מאמני כושר, מתקינים שונים, שיפוצניקים, אדריכלים ומעצבי פנים. 
אנו מאמינים שעל מנת להגיע לתוצאה איכותית, יש להיעזר בשירותים המקצועיים של הטובים ביותר ועל כך אנו לא מתפשרים!

 

 למי יכול להתאים שירות של הקמה ובניית חדרי אימונים?

  • סטודיו ביתי.
  • סטודיו כושר במשרד.
  • חדרי כושר למתנ"סים ומתחמי בריכות.
  • חדרי כושר וקרוספיט מקצועיים לבעלי שטח ייעודי לכך.
  • חדרי אימון לבנייני מגורים.

 

שלבי תכנון והקמה של חדר כושר עם ספורטקום

 

חדר כושר לאחר תכנון והקמה

.

שלב ראשון - ייעוץ ותכנון לפני הקמה

בצעד הראשון נבצע זיהוי צרכים, נלמד להכיר אתכם ואת אופי העסק שלכם.
בשלב זה תקבלו ייעוץ מקצועי מטובי האנשים בתחום ונכין הערכת מצב בדגש על אסתטיקה, יעילות, נוחות ובטיחות.
בשלב פגישת הייעוץ עומדות בפניכם שתי אופציות:

א. ייעוץ ותכנון ללא מפגש פיזי וללא תשלום - במידה ואתם קצרים בזמן או שמא אתם פשוט מעדיפים לבצע פגישת ייעוץ מרחוק מסיבות הנוגעות רק לכם, ישנה אפשרות שפשוט תשלחו אלינו את המידות המדויקות של המקום בו אתם מייעדים להקים את חדר האימונים החלומי שלכם, מומלץ גם כן לשלוח אלינו סרטון להמחשה ורשימת ציוד עליה חשבתם (בהתאם לאופי האימונים הייעודיים להתבצע במקום וכמובן בחישוב ממוצע של כמות המתאמנים).

ב. ייעוץ ותכנון כולל פגישת ייעוץ פיזית ללא עלות - ניתן לקבוע איתנו פגישת ייעוץ. מומחה של ספורטקום יגיע עד אליכם (בכל מקום בו אתם יושבים בארץ) לייעוץ ומדידות. בעת הפגישה, היועץ שלנו יקח בחשבון את מכלול הפרמטרים: הבקשות שלכם, מידות המקום, הכמות המקסימלית של המתאמנים וסוגי האימונים הייעודיים להתקיים במקום.

 

חדר כושר


שלב שני - הכנת מסמך הצעת מחיר

לאחר קבלת המידות והמידע הנוסף ההכרחי להצלחת הפרויקט, הצוות שלנו יכין עבורכם הצעת מחיר הוגנת, מסודרת, ברורה תוך התחשבות בכל הנתונים שיש לנו: מידות של המקום, מידע אודות אופי האימונים שהולכים להתבצע בחדר, בקשות מיוחדות, התקציב האפשרי ובהתחשב במספר המתאמנים המתוכנן.
בתהליך הכנת הצעת המחיר יהיו מעורבים אנשי מקצוע רלוונטיים לפרויקט כגון: מאמני כושר, אנשי עיצוב אדריכלי ועיצוב פנים, בעלי מקצוע בתחום השיפוצים ועוד. 

 

שלב שלישי - קבלת אישור סופי מהלקוח

כעת אנו בשלב בו כבר העברנו את הצעת המחיר אליכם - הלקוח הפוטנציאלי. לאחר אישור הפרויקט על ידי הלקוח, אנשי המדיה שלנו יכינו בעזרת תוכנות מתקדמות 'הדמייה ממוחשבת' לצורך המחשת נראות חדר הכושר בפועל. זוהי דרך מצוינת לראות ולדמיין את חדר הכושר שלכם עוד לפני שהוא בכלל נבנה!

 

שלב רביעי - יוצאים לדרך בכל הכוח!

יש לנו את כל מה שצריך לצורך הצלחת הפרויקט: הנתונים הדרושים לנו ואנשי צוות מנוסים ומיומנים. תוך 7-21 ימי עבודה (לא כולל שישי- שבת וחגים) העבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר. כמובן שזמן הביצוע תלוי בגודל הפרויקט.

 

האם יש אחריות על העבודה ולכמה זמן?

 טווח תקופת האחריות נע בין 12-24 חודשים. תקופת האחריות המדויקת נקבעת על פי סוגי המכשירים שבחרתם. 
אנו לוקחים על עצמנו לתת לכם שירות מצויין ומהיר גם לאחר שתמה תקופת האחריות בפועל.

 

 ציוד בחדר כושר לאחר הקמה

.

רשימת הציוד ההכרחי בכל חדר כושר

יש לא מעט מכשירים ואביזרי כושר שניתן לשלב בחדר הכושר שהחלטתם להקים. בעת בחירת המכשור יש להתחשב בגודל המקום ואפשרויות האחסון שיהיו לכם. כמו כן, יש פה גם עניין תקציבי, אתם יכולים בהחלט להתחיל במכשור ואבזור הבסיסי ובהמשך לרכוש ציוד נוסף להעשרת המבחר.

מסלולי ריצה / הליכונים חשמליים - מכשיר בגדר Must בכל חדר כושר ולכל סוג אימון, שכן הוא מהווה חימום וסיום של כל אימון כושר. בנוסף, בימים בהם למתאמנים נתפסו השרירים כשהם זקוקים להפסקה מאימוני כוח, הליכון חשמלי מהווה סוג של "הפסקה" מתונה תוך המשך שמירה על הקצב.

 

אנשים מתאמנים על הליכונים חשמליים בחדר כושר לאחר הקמה

.

קרוס טריינר - בחדרי כושר קטנים יהיה אפשרי לוותר עליו אך אליפטיקל חשמלי הוא בהחלט מכשיר חובה. מכשיר זה מאפשר תחלופה למגוון רחב של פעולות ספורטיביות כמו: הליכה, ריצה, טיפוס ואפילו סקי. בימים שבין לבין אימוני הכוח, כפי שהסברנו לגבי הליכון, תוכלו להשתמש באליפטיקל ולשמור על כושר ושגרת אימונים מאוזנת.

ספת כושר / מולטי טריינר - מכשיר מולטי טריינר משולב מכשירי כושר שונים לכדי מכשיר אחד המאפשר מספר רב של תרגילים שונים ואימון קבוצות שרירים בו זמנית. מכשיר זה יכול להתאים לחדרי כושר הבנויים על שטח יחסית מצומצם אך גם לחדרי כושר בינוניים וגדולים מפאת העובדה שמתאמנים רבים מעדיפים "לחסוך זמן" ולהתאמן על מכשיר אחד.

אביזרים ניידים - גומיות, כדורים קטנים וגדולים, משקולות ליד ולרגל - הרי ברור שבכל מכון כושר יש צורך באביזרים הללו! בעת בחירת כמות האבזור, חשבו תמיד את המספר המקסימלי של המתאמנים שהמקום יכול להכפיל והכפילו כמויות מהסיבה הפשוטה שתמיד יש חוסר, בלאי או אבזור שנעלם.

שקי אגרוף - מומלצים בייחוד אם מדובר על חדר כושר למטרות אומנות לחימה, אך גם במידה ואתם רוצים לאפשר למתאמנים שריפת קלוריות מוגברת ודינמית. שקי אגרוף מעולה למאמנים פרטיים שמבצעים תוך כדי אימון גופני גם אימוני מוטיבציה, כמובן במידה ושטח הפנים של המקום מאפשר זאת. שימו לב שסיס שקי אגרוף ישנה תנועתיות רבה ויש צורך במרחב די גדול.

מזרנים -  מדובר על מוצר גמיש, לכן כאשר חושבים על רכישת מזרנים, אוטומטית יש לחשוב גם על קניית אחסון מתאים או מעמד תלייה. כמות המזרנים צריכה להיות בהתאם לשטח המקסימלי שאימוני רצפה יכולים להכיל.

 

באנר ליצירת קשר ספורט קום

 

ספורטקום הינה חברה ותיקה בתחום הכושר וענפי הספורט השונים. כאשר האני מאמין שהולך לפנינו תמיד הוא: שקיפות-הוגנות-מקצוענות.
אנו נשמח לקחת על עצמנו את הפרויקט שלכם ולהביא אותו למיצוי הפוטנציאל המקסימלי.
צרו עימנו קשר בדרך הנוחה לכם: שליחת הודעת וואטסאפ בכפתור למטה מצד ימין (או במספר 050-3223493), בטלפון 03-5080555 או במייל sales@sportcom.co.il.

דלג לתוכן מרכזי